Monday, July 4, 2011

"contest gambar kesayangan"



syarat :

1. follow blog jue n blog aida

2. like page die *bg yg ada fb

3. tajuk entry "contest gambar kesayangan"

4. letak gmbr yg die sediakan tuh kat entry korunk

4. link kan ke entry ni

5. tag kat 2 org *pastikan mereka tahu

Maklumat lanjut DISINI..

GAMBAR PERTAMA:
Inilah kenangan terakhir aku dengan pusat sumber SAMSMEL..
Aku sayang dengan sumer cikgu yang ada dalam gambar tu..
Tahun lepas la jamuan akhir tahun PALING GEMPAK!!
Rindu dengan bilik APD,PUSAT SUMBER SAMSMEL..huhu..=)
Aku sayang dengan semua benda yang ada kat SAMSMEL..^_^

GAMBAR KEDUA:
Ni pon gambar yang aku sayang..Gambar ketika reunion dibuat..
Masa tu rindu giler nagn dorang..Walaupun ada yang xrapat sangat..
Tapi aku tetap rindu dorang..Usha mereka dalam diam..haha..

GAMBAR KETIGA:
Ini gambar hari last dengan Cikgu Hadi..Cikgu praktikal..
Itu cikgu praktikal yang paling best dan sporting yang pernah aku jumpa..
Rindu nak belajar dengan cikgu lagi..Dengar cikgu nyanyi lagi..hahaha..
Moga2 kita dapat jumpa di SMKJR lagi yer..=)

GAMBAR KEEMPAT:
Ini adalah gambar pertama aku kat SMKJR..
Aku sayang semua dak kelas aku...
Korang classmate yang terbaek..!!
Tambah2 lagi dengan cikgu comel..haha..^_^

DONE~

2 comments:

  1. singgah dr belog jue..
    gudluck oke=)

    ReplyDelete
  2. http://saiahebad.blogspot.com/2011/07/pemenang-contest-gambar-kesayangan.html

    ReplyDelete