Wednesday, July 20, 2011

July Give Away:Kau Sahabat Kau Teman by Hana,syafa dan kak yana




Cerita tentang sahabat saya..Dia sangat BAIK,LAWA,PANDAI dan kata mudahnya PERFECT LA~Serius pandai 8A beb PMR..Dah lama kitaorang berkawan..Dari umur 4TAHUN sampai FORM4 sekarang ni..Maknernyer dah 13TAHUN kitaorang berkawan..

Dia jerr la yang akan tolong aku tidak kira aku senang atau susah..Dugaan yang pernah kami tempuhi ialah sama2 struggle untuk PMR..Dugaan ke tu?Aku rasa tu dugaan paling sukar..Berdebar kodd nak PMR..Dia ni jerr la yang boleh tolong ajar aku MATHEMATICS...

Kenangan manis ialah apabila sama2 dapat kejayaan dalam PMR..Dia dapat 8APMR aku plak 6APMR..Walaupun tak sehebadd dia itu keputusan yang paling baik aku pernah rasai dan semua itu adalah kerana dia sebab tak jemu2 mengajar aku ketika aq tidak memahami sesuatu subjek..

Aku sayang dia sangat2 sebab dialah yang sentiasa mengingati aku ketika aku alpa akan hukum Allah..Hanya dia je yang sentiasa mengingati aku supaya aku patuhi perintah Allah..Sebab tu aku sayang dia luar dari biasa..Aku harap hubungan persahabatan ini akan kekal hingga ke akhir hayat..=)


syarat-syarat penyertaan untuk kontest ini :
  1. anda wajib follow blog hana, syafawani dan yana
  2. contest ini adalah terbuka untuk sesiapa saja yang berminat dan hanya untuk perempuan..
  3. buat satu entry bertajuk July Give Away:Kau Sahabat Kau Teman by Hana,syafa dan kak yana
  4. copy banner kat atas letak dekat entry anda.
  5. ceritakan tentang sahabat baik anda . gambar anda dengan sahabat anda atau gambar sahabat anda itu sajawajib diletakkan.
  6. ceritakan tentang sahabat anda contoh: perangai dorang,fizikal dorang
  7. ceritakan dugaan apa yang anda pernah tempuh sama sama
  8. ceritakan pengalaman paling manis anda dengan sahabat anda.
  9. wajib copy syarat-syarat ini dan copy senarai sponser.
  10. wajib tagkan contest ini dekat kawan-kawan anda sekurang-kurangnya 2orang (diorang mesti tahu tentang contest ni)
  11. lepas dah buat entry tinggalkan link dekat komen dekat post itu.

MANGSA TAG

JUE
FATIN

No comments:

Post a Comment