Saturday, July 16, 2011

Saya Nak T-shirt Domo kun!!

Nak join click banner tu ok..^_^

Saya mau tshirt ini kerana tshirt ni sangat comel..saya mahu tambahkan koleksi tshirt kat dalam almari saya..Then nak show off dengan abang saya yang saya ada tshirt domokun yang sweet gegiler ni..

Ini boleh dipakai time jalan2..Baru nampak sweet sikit..haha..
Then ini boleh ditatap lama2~Sebab free kan..Rasa sangat berharga..

And ini boleh jadi kenangan bila saya berhenti berblogging..mana tau kan..
Tshirt ini akan menjadi ingatan saya tentang berblogging ni..

Hrmm..Actually kalau dapat tshirt ni..Saya akan bagi kat folower bertuah saya kat BLOG INI..Sebab apa?Itu sebagai penghargaan kepada pendatang blog saya..Saya lebih menghargai pembaca blog saya..Tapi saya tak tau bagaimana ingin menghargainya..Kalau saya menang topup or anything like this..Saya lebih suka beri ke[ada folower saya..=)

DONE~


PEMINAT DOMOKUN~



4 comments: